Joolz
0
Мови
Українська Русский
Валюти
Украинская гривна

Гарантія

Гарантія та сервісне обслуговування

На усі товари Joolz надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х до 24 місяців в залежності від типу товару. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «JOOLZ.KIEV.UA».

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займається сервісний центр, авторизований виробником. Адреса і телефон сервісного центру ви можете дізнатися у менеджера.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначено:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим Сервісним Центром.

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, згідно «Закону про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, бруду, на колесах коляски немає потертостей або подряпин від їзди по асфальту і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного товару, його упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Зверніть увагу:

Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1 642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005.

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172.

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • білизна постільна;
  • товари в аерозольній упаковці;
DEMO Gres CMS